Event Aréna – Systém pro firmy, které potřebují jedinečně pečovat o své zákazníky

Pro společnost Event Arena jsme implementovali specifický systém pro správu zákazníkůCRM. Tento systém jim umožňuje Klasifikovat si jednotlivé kontakty a organizace, přiřazovat jim automaticky podle této klasifikace i vhodnou pravidelnou péči.

Jakmile je organizaci a kontaktu v AutoCRM přiřazen konkrétní status, automaticky se ke kontaktu vytvoří a naplánuje sada aktivit, které se mají s tímto kontaktem v budoucnosti vykonat.

Vzhledem ke komplikovanému maticovému systému, který společnost používá pro zařazení svých klientů do jednotlivých kategorií, jsme jim vytvořili uvnitř CRM nástroj, který jim umožní na pár kliků upravit jednotlivé kategorie a k nim připojené aktivity.

V Dokumentech v systému AutoCRM je uložený Excel soubor, který definuje jednotlivé kategorie a s nimi spojenou péči. Pokud potřebují upravit a přenastavit aktivity, které k jednotlivým typům Kontaktů patří, tak jednoduše toto upraví přímo v excelu v AutoERP a pak jedním klikem toto nastavení přenesou do systému, který vytvoří potřebnou sadu Aktivit.

Navrženo pro klienta:
Event Aréna

Systém obsahuje:

  • CRM systém
  • Emailový klient
  • Propojení CRM a systému Teamogy pro synchronizaci Klientů
  • Evidenci událostí a aktivit
  • Newsletterovací nástroj – emailové kampaně

Systém dále obsahuje:

  • Základní projektové řízení
  • Reporting
  • Automatizace
  • Dokument management systém

Budoucí rozvoj systému:

  • Kompletní zakázkové/projektové řízení pro pořádané eventy
  • Tvorba individuálních nabídek
  • Fakturační modul
  • Smluvní dokumentace

Chcete dostávat novinky ze světa firemních systémů, technických zajímavostí a dat? Napište nám svůj e-mail a my Vám budeme posílat newsletter.

Přidejte se na webinář!

Jak ušetřit na Vašem IT, automatizovat a zároveň zefektivnit všechny procesy ve společnosti.