Dotace na ERP
Ať už uvažujete nad pořízením ERP, skladového systému, výroby nebo dalších systémů které nabízíme. Můžete využít aktuálně dostupných dotací, které mohou zaplatit vyšší desítky procent z ceny Vašeho systému.
Ověřeno našimi 200+ uživateli






Funkce systému
Jak získat dotaci?
Dlouhodobě spolupracujeme se společností Be Office –
Kompletní dotační management. Jsou to profíci ve svém oboru a to zajišťuje vysokou úspěšnost.
Be Office nabízí prvotní zjištění způsobilosti zdarma, takže se ničemu nezavazujete a nic neplatíte a to ani z naší strany. Na jejich webu najdete také aktuální dotační příležitosti.
Vyzkoušejte náš ERP systém
i pro vaše podnikání.
Sami se po uplynutí zkušební lhůty rozhodnete, zda přechod na jeho plnou verzi stojí za to.
Využijte ERP program naplno s dalšími moduly
Tyto moduly můžete využít s jakýmkoli nabízeným systémem nebo samostatně. Všechny moduly rádi doprogramujeme na míru Vašim potřebám.
PIM
MODULY
Náš PIM Vám umožní centralizované a snadné řízení vašich produktových informací. Zapomeňte na zmatené tabulky a nekonzistentní data. Získejte kompletní přehled o produktech, kategorizaci a spravujte varianty. Zlepšete svou produktovou strategii díky přesnému a aktuálnímu obsahu. Odstraňte chaos a zjednodušte svou práci s PIM

Skladový systém
MODULY
Zapomeňte na ruční tabulky v Excelu. Sledujte zisky, provádějte inventury a usnadněte si správu skladových operací. Naše inovativní řešení vám poskytne kompletní přehled o skladových zásobách a pohybu zboží.

Výrobní systém
MODULY
Výrobní systém
Automatizujte procesy, sledujte výkon v reálném čase a plánujte s dostatečným předstihem. Buďte součástí čtvrté průmyslové revoluce (Průmysl 4.0). Jsme klíč k efektivnímu řízení Vaší výroby.

Případové studie
projektů s AutoERP
Případové studie
CRM systém byl implementován v konkrétním prostředí energetické společnosti, kde nebylo nutné využívat tradiční ERP funkce, jako je správa skladů nebo logistiky. Místo toho se systém soustředil na základní CRM entity, jako jsou lídy, klienti, kontaktní osoby a obchodní případy. Kromě těchto standardních funkcí však byl systém rozšířen o specifické energetické entity, které jsou klíčové pro tuto oblast, jako jsou odběrná místa, distribuční území a obchodní ceníky.

Případové studie
Společnost z oblasti výroby nábytku čelila problémům s efektivním plánováním zakázek a optimalizací výrobních procesů. Ruční plánování vedlo k neefektivnímu využití strojů, špatné koordinaci zaměstnanců a obtížnému dodržování termínů. Implementovali jsme digitální řešení, které umožňuje automatizované plánování výroby, sledování kapacity strojů a efektivní řízení pracovních sil. Díky tomu se zvýšila produktivita, zlepšila se přesnost dodacích lhůt a firma získala lepší kontrolu nad celým výrobním procesem. Součástí řešení bylo také CRM, které umožnilo lepší evidenci zakázek a komunikaci se zákazníky.

Případové studie
Panopro, firma s více než 11 lety zkušeností, specializující se na virtuální prohlídky a fotografické služby, se rozhodla implementovat CRM systém pro zefektivnění procesů. Cílem bylo automatizovat práci, zlepšit komunikaci a správu financí. Implementace přinesla lepší organizaci, snížení chybovosti a úsporu času

Případové studie
Společnost se rozhodla implementovat ERP systém Line.autoerp.cz, aby zefektivnila své obchodní a servisní procesy. Hlavními cíli byly automatizace, přehlednost a zlepšení zákaznického servisu. Díky modernímu řešení se podařilo sjednotit obchodní procesy, integrovat servisní činnosti a optimalizovat správu entit. Výsledkem byla vyšší efektivita, menší administrativní zátěž a lepší zákaznická zkušenost.

Případové studie
Hlavní cíle projektu
Automatizace procesů: Minimalizace manuálních operací a zajištění konzistence dat.
Efektivní integrace: Bezproblémové napojení na externí systémy které jsou “zdrojem pravdy” např.Pohoda, outlook
Uživatelská přívětivost: Moderní, responzivní design optimalizovaný pro mobilní a desktopová zařízení.
Rozšiřitelná architektura: Schopnost podporovat další růst společnosti a budoucí požadavky trhu.

Případové studie
Firma čelila výzvám v koordinaci procesů a řízení výroby kvůli širokému portfoliu objednávek. Hlavní problémy zahrnovaly potřebu integrace procesů, komplexního řízení výroby, efektivní správy zásob a zlepšení finančního a obchodního řízení. Implementace ERP systému přinesla řešení v podobě automatizace výrobních procesů, sledování v reálném čase, efektivní správy skladů, snadného generování obchodních dokumentů a centralizace dat. Tyto změny vedly k optimalizaci workflow, zvýšení produktivity, snížení nákladů a celkovému zlepšení výkonu společnosti.


