2P Servis – internetový obchod na míru pro prodej zdravotnických potřeb

Představení firmy: 2P Servis s.r.o.

2P Servis s.r.o. je na trhu už od roku 1994 (od roku 2009 v nové právní formě s.r.o.). Aktuálně má 4 pracovní pobočky kde zaměstnává kolem 130 zaměstnanců, z nichž více jak 80 % se změněnou pracovní schopností. Firma se specializuje na textilní zdravotnické pomůcky a pracovní oděvy. Dále dodává oděvy do potravinářství, sociálních služeb, gastronomie, wellness salonů a jiných léčebných zařízení. Poskytuje i další služby jako je potisk, výšivka a balíčkování oděvů.

Navrženo pro klienta:
2P Servis s.r.o.

Představení problému:

Společnost 2P Servis s.r.o. nedávno čelila výzvě, která je pro mnohé podniky v digitální éře typická – jejich e-shop založený na starší verzi CMS systému se postupem času stal zastaralým a již nedokázal splnit očekávání moderního online prostředí. Problémy s bezpečností, aktualizacemi a udržitelností platformy byly stále patrnější a vyžadovaly rychlé řešení.

Před 2P Servis s.r.o. stála nelehká volba. Měli možnost pokračovat s aktuálním poskytovatelem a investovat do upgradu a migrace stávajícího e-shopu, což by bylo rychlé, ale možná jen dočasné řešení. Druhou možností byla změna na některý z dostupných krabicových systémů, které jsou sice okamžitě použitelné, ale mohou být omezené v přizpůsobení podle specifických potřeb firmy. Poslední, ale nejméně atraktivní variantou bylo nechat si vyvinout zcela nový e-shop na míru.

Důležitým požadavkem bylo propojení nového e-shopu se skladovým systémem, který byl v tu chvíli ještě ve vývoji. Integrace obou systémů byla nezbytná pro zajištění efektivního a hladkého provozu, správy zásob a poskytování přesných informací zákazníkům v reálném čase.

Naše řešení:

Konečným řešením se stal systém WordPress i když se původně se 2P Servis s.r.o. přikláněla k přechodu na krabicový systém, aby se vyhnula opakování situace, kdy by za pár let opět stáli před nutností dalšího upgradu.

Dalším krokem v našem řešení bylo napojení e-shopu na CRM systém. Implementovali jsme také systém pro propisování hodnocení produktů z Heureka.cz k jednotlivým položkám v e-shopu.

Pro zvýšení viditelnosti produktů a usnadnění vyhledávání jsme do systému začlenili možnost přidávání alternativních vyhledávacích frází ke každé položce.

Toto komplexní řešení, vytvořené na systému WordPress a obohacené o promyšlené funkce a integrace, poskytlo 2P Servis s.r.o. robustní a flexibilní platformu pro jejich online obchod.

Výsledek:

Výsledkem naší spolupráce s 2P Servis s.r.o. bylo vytvoření e-shopu na platformě WordPress. Díky flexibilitě, široké podpoře a možnostem rozšíření, které WordPress nabízí, se 2P Servis vyhnula situaci, kdy by jejich systém zastarával. Tato stabilní a bezpečná platforma nyní umožňuje společnosti přizpůsobit se dynamicky měnícím požadavkům trhu a udržet si konkurenční výhodu.

Mnoho vylepšení se týkalo zákaznického zážitku, mezi ně patří například zjednodušení procesu registrace nových zákazníků automatizovaným výpisem informací z ARES, nebo již výše zmíněné vkládání alternativních vyhledávacích frází ke každému produktu. Produkty jsou nyní snadněji dohledatelné na základě širšího spektra klíčových slov, což zákazníkům usnadňuje nalezení přesně toho, co hledají. Těmito a dalšími vylepšeními jsme nejen zvýšili konverze zákazníků, ale také zjednodušili a zautomatizovali některé procesy v pozadí webu.

Díky těmto a dalším vylepšením se 2P Servis s.r.o. mohou nyní efektivněji spravovat své online operace. Společnost je nyní lépe vybavena k přizpůsobení se potřebám trhu a může poskytovat vynikající služby svým zákazníkům.

Funkce

  • Zakázkové zboží
  • U vybraných zákazníků lze nastavit platbu na fakturu.
  • Sdružené položky
  • Výběr barev
  • Bonusové body: Zákazník, který je registrován získává na svůj účet bonusové body.
  • Virtuální oddělení
  • Skryté katalogové číslo: Každá položka má skryté katalogové číslo, které není nikde ve veřejné části vidět, ale lze ho použít pro hledání ve veřejné části e-shopu.
  • Alternativní vyhledávací fráze
  • Cena kus/balení: Ve výpisu položek v oddělení i v detailu položky se zobrazuje cena za jeden kus a v detailu položky i cena za balení.
  • Možnost archivace položek
  • Náhradní plnění pro zákazníky s IČO
  • V odděleních se přednostně vypisují položky Skladem, které ještě lze řadit dle potřeb zákazníka.
  • Obchodní podmínky se posílají v příloze mailem s potvrzením objednávky po jejím dokončení.
  • Optimalizace obrázků
  • Newslettery
  • Adresa z Aresu: Při registraci zákazníka s IČ, zákazník vepíše do formuláře IČ a klikne na tlačítko získat adresu z Ares.
  • Možnost dát celé položce nebo parametru příznak „Na dotaz“, kdy kliknutím na tlačítko může zákazník odeslat dotaz.
  • Hledání s našeptávačem

Napojení

  • Hodnocení položek Heureka
  • Účetní program Premier
  • Napojení na Depoto – skladový systém

Slova zákazníka:

Petr Muchna

Jednatel

Dobrý večer, chtěl jsem Vám všem poděkovat za dnešní migraci a vůbec za celý ten projekt našeho eshopu. Až na nějaké drobnější mouchy, co vyřešíme v následujících dnech, se zatím zdá, že vše funguje vcelku dobře. Odvedli jste pořádný kus práce. Chtěl bych zde rovněž zmínit, že si velmi vážím Vaší podpory během projektu a Vašeho přístupu k řešení problémů. Vím, že jste to se mnou neměli občas lehké a projekt se ke konci už neúnosně prodlužoval a o to jsem raději, že jsme se z fuckupu loňského roku mohli konečně stát Vaším plnohodnotným zákazníkem a doufám že i dlouhodobým bussines partnerem. Věřím, že v budoucnu naši spolupráci ještě prohloubíme a zrealizujeme i námi zamýšlené nové ERP. Za celou společnost 2P Servis ještě jednou díky

Chcete dostávat novinky ze světa firemních systémů, technických zajímavostí a dat? Napište nám svůj e-mail a my Vám budeme posílat newsletter.

Přidejte se na webinář!

Jak ušetřit na Vašem IT, automatizovat a zároveň zefektivnit všechny procesy ve společnosti.