+420 775 655 627

Řízení skladu a datové terminály

Barbora Kulichová – 01/07/2023
Do dnes mnoho firem spravuje sklady způsobem, který jim zabírá spoustu času a kolikrát i prostoru na skladě. Zaměstnanci sice mají při ruce nějaký systém, ale vše do něj zadávají ručně. Řízení skladů lze s dnešními technologiemi dělat velmi chytře a efektivně. Řízení skladu a datové terminály jdou ruku v ruce a mohou být plnohodnotnou součástí CRM nebo ERP a vkládání dat do systému lze částečně zautomatizovat.

ERP a řízení skladů

Řízení skladu je důležitou součástí mnoha CRM a ERP systémů. Tyto systémy umožňují sledování a správu skladových zásob, objednávek a dodavatelů v reálném čase, což pomáhá minimalizovat ztráty.

Řízení skladu a datové terminály

V rámci CRM systému se řízení skladu obvykle zaměřuje na sledování a správu produktových katalogů, cenových nabídek, objednávek a fakturace. ERP systémy pak obvykle zahrnují širší funkcionality pro správu skladu, často užitečné především ve větších firmách, jako například přijímání zboží, uskladňování, kontrolu kvality, balení, plánování dopravy, distribuci a další. Tyto systémy umožňují lepší sledování skladových zásob v reálném čase a zajišťují, aby byly zásoby spravovány v souladu s firemními postupy a standardy. CRM a ERP systémy umožňují lepší řízení skladových zásob a zajišťují větší efektivitu a produktivitu skladových operací. Vše lze sledovat a řídit z jednoho místa.

Využití terminálů a mobilních čteček

Čtečky zajišťují zvýšení efektivity a snížení chybovosti. Jsou skvělým pomocníkem i při inventuře a ve spojení s propracovaným systémem dodávají informace o skladových operacích a tím zlepšují přehled o aktuálních počtech produktů, dodání a odběru zboží. Využitím reportů pak také můžete zjistit například jakému produktu klesá odběr nebo naopak v jaké části roku je vhodné od dodavatele vyžádat větší počet kusů vzhledem ke zvýšenému nákupu. Vyhnete se tak dlouhodobému skladování produktů, které nikdo nechce a zvýšíte spokojenost zákazníků nejen v období nákupních vln.

datové terminály

Využíváte-li již datové terminály nebo mobilní čtečky, bude propojení s ERP systémem velkým krokem vpřed. V AutoERP dokážeme napojit jakékoli čtečky se sklady v systému a zautomatizovat následné kroky.  

Výhody datových terminálů v bodech:

  • Rychlost a přesnost při inventarizaci a přesunu zboží
  • Zlepšení efektivity a produktivity skladových operací
  • Snížení chyb a zvýšení přesnosti skladového hospodářství
  • Možnost okamžitého vkládání a aktualizace dat v systému
  • Integrace s dalšími systémy (např. ERP, WMS, CRM)
  • Zlepšení sledování zásob a snížení nákladů na skladování
  • Zvýšení spokojenosti zákazníků díky rychlejšímu zpracování objednávek




V AutoERP Vám můžeme zajistit integraci systému řízení skladů do základního CRM nebo ERP systému. Díky modularitě našeho ERP můžete při růstu firmy (nebo i hned) využít i dalších systémů pro fakturaci, docházku, MLM s provizním systémem a mnoho dalšího. Se stejnou myšlenkou ohebnosti a škálovatelnosti tvoříme také webové prezentace a e-shopy plně propojitelné s AutoERP, při větších projektech se pak CRM či ERP upgraduje na PIM, který zajišťuje správu informací potřebnou pro uvádění produktů či služeb na trh.

Chcete dostávat novinky ze světa firemních systémů, technických zajímavostí a dat? Napište nám svůj e-mail a my Vám budeme posílat newsletter.

Přidejte se na webinář!

Jak ušetřit na Vašem IT, automatizovat a zároveň zefektivnit všechny procesy ve společnosti.