CRM, ERP systém pro montážní firmu

erp systém pro montážní firmu

Trh s fotovoltaickými systémy se rychle rozvíjí na celém světě díky zvyšující se poptávce po obnovitelných zdrojích energie. Česká republika není v tomto výjimkou. Fotovoltaické panely se stávají cenově dostupnějšími a jejich efektivita se zvyšuje. Díky tomu může stále více domácností i podniků přejít na solární energii.

Společnosti zabývající se instalací fotovoltaických systému zažívají velký boom a jejich podnikání raketově roste. Tyto firmy jsou postaveny před mnoho výzev, které musí zdolat, aby mohly uspět v konkurenčním prostředí a úspěšně zvládly růst a rozvoj. Jednou z těchto výzev je i výběr vhodného informačního systému. Informační systém by měl být skvělým pomocníkem a nástrojem, který pomáhá firmu řídit v běžném provozu, ale i při strategických rozhodnutích. My v Apertia Tech jsme již v mnoha firmách, které se právě fotovoltaikou zabývají, úspěšně implementovali nástroj pro řízení jejich firem, konkrétně systém AutoERP.

Máme vyvinuté 3 specifické verze CRM systému, které se hodí pro firmy instalující fotovoltaiku. Umíme tak vyřešit systém pro firmu začínající – AutoCRM Start. Pro firmu, která je již větší a potřebuje opravdu komplexní systém je zde AutoERP.

Jaké funkcionality systém AutoCRM|ERP nabízí?

1. Kompletní přehled zákazníků, dodavatelů a partnerů

    1. Historie vztahu se zákazníkem na jednom místě – všechny aktivity jako jsou volání, emaily, schůzky, sms, události
    2. Komplexní evidence všech informací

2. Sledování leadů – poptávek – akvizic a jejich úspěšnost

3. Integrovaný emailový klient

4. Integrovaný klient pro datové schránky

5. Integrovaný chat pro vnitrofiremní komunikaci

6. Sledování obchodních příležitostí

7. Nabídky pro zákazníky včetně PDF výstupů s grafikou přesně na míru

8. Smlouvy – evidence smluv včetně možnosti online podpisu

9. Formuláře – Plná moc, Souhlasná prohlášení, Žádosti a další

10. Projektové řízení v přehledném kanban boardu včetně úkolů a GANTT diagramu

11. Montáže a instalace – plánování a sledování montáží a realizace zakázek

12. Nákup – objednávky zboží a materiálu u dodavatelů

13. Produkty – kompletní informace o produktech

14. Fakturační systém – kompletní sada všech dokladů – Zálohové faktury, Faktury přijaté, Faktury vydané, Daňové doklady, Pokladní doklady, Dobropisy

15. Skladový systém – příjemky, výdejky, naskladňování, přesuny mezi sklady atd.

16. Provizní systém – automatický výpočet provizí z dojednaných obchodů

17. Cestovní náhrady – automatický výpočet cestovních náhrad

18. Newsletter nástroj – hromadné posílání mailů na cílové skupiny

19. Dokument management systém – všechny dokumenty přiřazené do kategorií i k jednotlivým záznamům v systému

20. Interaktivní mapa všech projektů a zakázek

21. Firemní znalostní báze – wiki

22. Reporting nad všemi daty v systému

23. Workflows – snadné automatizace

24. Business Process Management – komplexní automatizační nástroj

25. Spousta dalších funkcí, které Vaše firma potřebuje a my je připravíme pro Vás na míru

Jaké jsou klíčové faktory při výběru správného informačního systému?

Funkce informačního systému

Každá společnost má svá specifika a své procesy, pomocí systému AutoCRM|ERP můžete sledovat veškeré informace o Vaší firmě a systém se Vaší firmě zcela přizpůsobí. Když firma roste, tak systém roste spolu s firmou a nehrozí tak, že budete muset v průběhu řešit přechod na jiný systém, protože ten který jste vybrali dříve již Vašemu podnikání nestačí. Díky AutoCRM|ERP také máte svá data a nástroje na jednom místě a nemusíte složitě přepínat mezi několika systémy abyste měli k rychle k dispozici vše co potřebujete. 

Integrace s jinými systémy

Je důležité, aby byl systém jednoduše propojitelný s dalšími nástroji, které využíváte např. s eshopem, systémem pro monitoring FVE, účetnictvím atd. AutoCRM|ERP má REST API, díky kterému je snadné jej připojit na okolní systémy.

Cena systému a náklady provozu

Cena je samozřejmě zásadním faktorem. S AutoCRM|ERP se Vám podaří dostat dlouhodobé náklady jednoduše pod kontrolu. V AutoCRM|ERP je třeba počítat se vstupní investicí na implementaci, která je závislá na velikosti a funkcích systému. Poté se systém stává majetkem Vaší společnosti. Náklady na provoz jsou následně již nízké. Nikdy nebudete platit žádné roční licenční poplatky, extra poplatky za aktualizace a update systému a dokonce ani za počet uživatelů.  

Technická podpora a služby

Je nutné zajistit, aby byla k dispozici kvalitní technická podpora a služby, aby bylo možné řešit jakékoliv technické problémy, které mohou nastat. 

Mobilita a dostupnost:

Systém by měl dostupný prostřednictvím webového rozhraní nebo aplikace pro mobilní zařízení, aby bylo možné pracovat s ním odkudkoliv a kdykoliv. Což ocení zejména kolegové v terénu. AutoCRM|ERP je plně responzivní webová aplikace a je pro Vás dostupný kdykoliv potřebujete.

Takto navržený systém je samozřejmě vhodný i pro společnosti, které se obecně zabývají montážemi a realizacemi zakázek v terénu. Ať už se jedná o stavební práce, instalace klimatizací nebo tepelných čerpadel, plynových a elektrických zařízení, servisní práce a mnoho dalších.  

Chcete dostávat novinky ze světa firemních systémů, technických zajímavostí a dat? Napište nám svůj e-mail a my Vám budeme posílat newsletter.

Přidejte se na webinář!

Jak ušetřit na Vašem IT, automatizovat a zároveň zefektivnit všechny procesy ve společnosti.