Trh s fotovoltaickými systémy se rychle rozvíjí na celém světě díky zvyšující se poptávce po obnovitelných zdrojích energie. Česká republika není v tomto výjimkou. Fotovoltaické panely se stávají cenově dostupnějšími a jejich efektivita se zvyšuje. Díky tomu může stále více domácností i podniků přejít na solární energii.
Společnosti zabývající se instalací fotovoltaických systému zažívají velký boom a jejich podnikání raketově roste. Tyto firmy jsou postaveny před mnoho výzev, které musí zdolat, aby mohly uspět v konkurenčním prostředí a úspěšně zvládly růst a rozvoj. Jednou z těchto výzev je i výběr vhodného informačního systému. Informační systém by měl být skvělým pomocníkem a nástrojem, který pomáhá firmu řídit v běžném provozu, ale i při strategických rozhodnutích. My v Apertia Tech jsme již v mnoha firmách, které se právě fotovoltaikou zabývají, úspěšně implementovali nástroj pro řízení jejich firem, konkrétně systém AutoERP.
Máme vyvinuté 3 specifické verze CRM systému, které se hodí pro firmy instalující fotovoltaiku. Umíme tak vyřešit systém pro firmu začínající – AutoCRM Start. Pro firmu, která je již větší a potřebuje opravdu komplexní systém je zde AutoERP.
Jaké funkcionality systém AutoCRM|ERP nabízí?
1. Kompletní přehled zákazníků, dodavatelů a partnerů
- Historie vztahu se zákazníkem na jednom místě – všechny aktivity jako jsou volání, emaily, schůzky, sms, události
- Komplexní evidence všech informací
2. Sledování leadů – poptávek – akvizic a jejich úspěšnost
3. Integrovaný emailový klient
4. Integrovaný klient pro datové schránky
5. Integrovaný chat pro vnitrofiremní komunikaci
6. Sledování obchodních příležitostí
7. Nabídky pro zákazníky včetně PDF výstupů s grafikou přesně na míru
8. Smlouvy – evidence smluv včetně možnosti online podpisu
9. Formuláře – Plná moc, Souhlasná prohlášení, Žádosti a další
10. Projektové řízení v přehledném kanban boardu včetně úkolů a GANTT diagramu
11. Montáže a instalace – plánování a sledování montáží a realizace zakázek
12. Nákup – objednávky zboží a materiálu u dodavatelů
13. Produkty – kompletní informace o produktech
14. Fakturační systém – kompletní sada všech dokladů – Zálohové faktury, Faktury přijaté, Faktury vydané, Daňové doklady, Pokladní doklady, Dobropisy
15. Skladový systém – příjemky, výdejky, naskladňování, přesuny mezi sklady atd.
16. Provizní systém – automatický výpočet provizí z dojednaných obchodů
17. Cestovní náhrady – automatický výpočet cestovních náhrad
18. Newsletter nástroj – hromadné posílání mailů na cílové skupiny
19. Dokument management systém – všechny dokumenty přiřazené do kategorií i k jednotlivým záznamům v systému
20. Interaktivní mapa všech projektů a zakázek
21. Firemní znalostní báze – wiki
22. Reporting nad všemi daty v systému
23. Workflows – snadné automatizace
24. Business Process Management – komplexní automatizační nástroj
25. Spousta dalších funkcí, které Vaše firma potřebuje a my je připravíme pro Vás na míru
Jaké jsou klíčové faktory při výběru správného informačního systému?
Funkce informačního systému
Každá společnost má svá specifika a své procesy, pomocí systému AutoCRM|ERP můžete sledovat veškeré informace o Vaší firmě a systém se Vaší firmě zcela přizpůsobí. Když firma roste, tak systém roste spolu s firmou a nehrozí tak, že budete muset v průběhu řešit přechod na jiný systém, protože ten který jste vybrali dříve již Vašemu podnikání nestačí. Díky AutoCRM|ERP také máte svá data a nástroje na jednom místě a nemusíte složitě přepínat mezi několika systémy abyste měli k rychle k dispozici vše co potřebujete.
Integrace s jinými systémy
Je důležité, aby byl systém jednoduše propojitelný s dalšími nástroji, které využíváte např. s eshopem, systémem pro monitoring FVE, účetnictvím atd. AutoCRM|ERP má REST API, díky kterému je snadné jej připojit na okolní systémy.
Cena systému a náklady provozu
Cena je samozřejmě zásadním faktorem. S AutoCRM|ERP se Vám podaří dostat dlouhodobé náklady jednoduše pod kontrolu. V AutoCRM|ERP je třeba počítat se vstupní investicí na implementaci, která je závislá na velikosti a funkcích systému. Poté se systém stává majetkem Vaší společnosti. Náklady na provoz jsou následně již nízké. Nikdy nebudete platit žádné roční licenční poplatky, extra poplatky za aktualizace a update systému a dokonce ani za počet uživatelů.
Technická podpora a služby
Je nutné zajistit, aby byla k dispozici kvalitní technická podpora a služby, aby bylo možné řešit jakékoliv technické problémy, které mohou nastat.
Mobilita a dostupnost:
Systém by měl dostupný prostřednictvím webového rozhraní nebo aplikace pro mobilní zařízení, aby bylo možné pracovat s ním odkudkoliv a kdykoliv. Což ocení zejména kolegové v terénu. AutoCRM|ERP je plně responzivní webová aplikace a je pro Vás dostupný kdykoliv potřebujete.
Takto navržený systém je samozřejmě vhodný i pro společnosti, které se obecně zabývají montážemi a realizacemi zakázek v terénu. Ať už se jedná o stavební práce, instalace klimatizací nebo tepelných čerpadel, plynových a elektrických zařízení, servisní práce a mnoho dalších.