Kontakty

Poznámka: Před pokračováním v tomto článku je doporučeno nastavit integraci.

Funkce:

  • Možnost odeslání vašich kontaktů a zájemců z AutoCRM do Google Kontaktů
  • Možnost vybrat skupiny Google Kontaktů
  • Odesílaná pole: Jméno, Popis, E-mailové adresy, Telefonní čísla, Název společnosti, Pozice ve společnosti, Adresa

Nastavení pro uživatele

Za předpokladu, že administrátor již nastavil integraci.

Přejděte do detailního zobrazení svého uživatele (menu v pravém horním rohu > klikněte na své uživatelské jméno). Poté klikněte na tlačítko Externí účty.

  • Klikněte na Google v levém panelu, zaškrtněte políčko Povoleno a poté klikněte na tlačítko Připojit.
  • Zobrazí se popup okno s žádostí o souhlas uživatele.
  • Pokud vše proběhlo v pořádku, měl by se zobrazit zelený popisek Připojeno.

 

Důležité: Pokud jste se úspěšně připojili, ale políčko Google Contacts se nezobrazilo, znamená to, že vám administrátor neudělil přístup k rozsahu Google Contacts.

Zaškrtněte políčko Google Contacts. Můžete vybrat skupiny Google Kontaktů, do kterých budou záznamy z AutoCRM odesílány.

Poté musíte kliknout na Uložit.

Odesílání do Google

Přejděte do seznamu Kontaktů nebo Zájemců, vyberte potřebné položky, poté klikněte na rozbalovací menu Akce a klikněte na Push to Google (Odeslat do Google).

Jedna dávka může obsahovat až 10 záznamů. Zbytek bude odeslán v nečinném režimu (pomocí cron).

Poté můžete najít své kontakty v Google.

Chcete dostávat novinky ze světa firemních systémů, technických zajímavostí a dat? Napište nám svůj e-mail a my Vám budeme posílat newsletter.

Přidejte se na webinář!

Jak ušetřit na Vašem IT, automatizovat a zároveň zefektivnit všechny procesy ve společnosti.