Poznámka: Před pokračováním v tomto článku je doporučeno nastavit integraci.
Funkce:
- Možnost odeslání vašich kontaktů a zájemců z AutoCRM do Google Kontaktů
- Možnost vybrat skupiny Google Kontaktů
- Odesílaná pole: Jméno, Popis, E-mailové adresy, Telefonní čísla, Název společnosti, Pozice ve společnosti, Adresa
Nastavení pro uživatele
Za předpokladu, že administrátor již nastavil integraci.
Přejděte do detailního zobrazení svého uživatele (menu v pravém horním rohu > klikněte na své uživatelské jméno). Poté klikněte na tlačítko Externí účty.
- Klikněte na Google v levém panelu, zaškrtněte políčko Povoleno a poté klikněte na tlačítko Připojit.
- Zobrazí se popup okno s žádostí o souhlas uživatele.
- Pokud vše proběhlo v pořádku, měl by se zobrazit zelený popisek Připojeno.
Důležité: Pokud jste se úspěšně připojili, ale políčko Google Contacts se nezobrazilo, znamená to, že vám administrátor neudělil přístup k rozsahu Google Contacts.
Zaškrtněte políčko Google Contacts. Můžete vybrat skupiny Google Kontaktů, do kterých budou záznamy z AutoCRM odesílány.
Poté musíte kliknout na Uložit.
Odesílání do Google
Přejděte do seznamu Kontaktů nebo Zájemců, vyberte potřebné položky, poté klikněte na rozbalovací menu Akce a klikněte na Push to Google (Odeslat do Google).
Jedna dávka může obsahovat až 10 záznamů. Zbytek bude odeslán v nečinném režimu (pomocí cron).
Poté můžete najít své kontakty v Google.