Dotace na ERP
Ať už uvažujete nad pořízením ERP, skladového systému, výroby nebo dalších systémů které nabízíme. Můžete využít aktuálně dostupných dotací, které mohou zaplatit vyšší desítky procent z ceny Vašeho systému.
Ověřeno našimi 200+ uživateli
Funkce systému
Jak získat dotaci?
Dlouhodobě spolupracujeme se společností Be Office –
Kompletní dotační management. Jsou to profíci ve svém oboru a to zajišťuje vysokou úspěšnost.
Be Office nabízí prvotní zjištění způsobilosti zdarma, takže se ničemu nezavazujete a nic neplatíte a to ani z naší strany. Na jejich webu najdete také aktuální dotační příležitosti.
Vyzkoušejte náš ERP systém
i pro vaše podnikání.
Sami se po uplynutí zkušební lhůty rozhodnete, zda přechod na jeho plnou verzi stojí za to.
Využijte ERP program naplno s dalšími moduly
Tyto moduly můžete využít s jakýmkoli nabízeným systémem nebo samostatně. Všechny moduly rádi doprogramujeme na míru Vašim potřebám.
PIM
MODULY
Náš PIM Vám umožní centralizované a snadné řízení vašich produktových informací. Zapomeňte na zmatené tabulky a nekonzistentní data. Získejte kompletní přehled o produktech, kategorizaci a spravujte varianty. Zlepšete svou produktovou strategii díky přesnému a aktuálnímu obsahu. Odstraňte chaos a zjednodušte svou práci s PIM
Skladový systém
MODULY
Zapomeňte na ruční tabulky v Excelu. Sledujte zisky, provádějte inventury a usnadněte si správu skladových operací. Naše inovativní řešení vám poskytne kompletní přehled o skladových zásobách a pohybu zboží.
Výrobní systém
MODULY
Výrobní systém
Automatizujte procesy, sledujte výkon v reálném čase a plánujte s dostatečným předstihem. Buďte součástí čtvrté průmyslové revoluce (Průmysl 4.0). Jsme klíč k efektivnímu řízení Vaší výroby.
Případové studie
projektů s AutoERP
Případové studie
Pro 2P Servis, specialistu na zdravotnické oděvy, jsme vytvořili e-shop s důrazem na přizpůsobení a uživatelskou přívětivost. Obsahuje zakázkové zboží, flexibilní platební řešení, bonusové body pro registrované uživatele a sofistikované vyhledávací funkce. Naše řešení zahrnuje i inteligentní integrace a automatizovanou komunikaci, která posouvá zákaznický zážitek na novou úroveň.
Případové studie
Pro společnost LAMARK, specializující se na výrobu a montáž bran, plotů a pergol, byl úspěšně implementován CRM systém, který propojuje a automatizuje klíčové procesy ve firmě. CRM je integrováno s elektronickými podpisy od Signi a efektivně komunikuje se systémy Helios a Daktela. Díky této integraci došlo k výraznému zrychlení vyřizování poptávek, nabídek a podpisu zakázek.
V rámci svých funkcí obsahuje systém také HelpDesk, který umožňuje efektivní řešení potřeb interních uživatelů. K tomu všemu poskytuje užitečné reporty, které slouží k celkové lepší správě a monitorování výkonnosti společnosti. Díky této moderní a komplexní platformě může firma LAMARK lépe sledovat své obchodní aktivity a poskytovat rychlejší a kvalitnější služby svým zákazníkům.
Případové studie
Pro 2P Servis, specialistu na zdravotnické oděvy, jsme vytvořili e-shop s důrazem na přizpůsobení a uživatelskou přívětivost. Obsahuje zakázkové zboží, flexibilní platební řešení, bonusové body pro registrované uživatele a sofistikované vyhledávací funkce. Naše řešení zahrnuje i inteligentní integrace a automatizovanou komunikaci, která posouvá zákaznický zážitek na novou úroveň.
Případové studie
Pro Zonepi s.r.o. jsme realizovali ERP systém s integrovaným e-shopem s mnoha funkcemi. Jedná se o online obchod, specializující se na prodej produktů souvisejících s Raspberry Pi.
Případové studie
Pro společnost Klahoss s.r.o. jsme připravili na míru systém, který jim pokrývá veškerou agendu spojenou s jejich podnikáním. Slovenská společnost Klahoss s.r.o. se zabývá instalací, servisem a revizí systémů denního světla, systémů na odvod kouře a spalin, upínacími systémy a skleněnou architekturou.
Případové studie
Pro společnosti Klasik s.r.o. jsme vytvořili First Expire First Out (FEFO) skladový systém se čtečkami pro Android a Zebra pro e-shop dumbylinek.cz.
Případové studie
Pro společnost Event Arena jsme implementovali specifický systém pro správu zákazníků – CRM. Tento systém jim umožňuje Klasifikovat si jednotlivé kontakty a organizace, přiřazovat jim automaticky podle této klasifikace i vhodnou pravidelnou péči.
Jakmile je organizaci a kontaktu v AutoCRM přiřazen konkrétní status, automaticky se ke kontaktu vytvoří a naplánuje sada aktivit, které se mají s tímto kontaktem v budoucnosti vykonat.