Pro společnost Event Arena jsme implementovali specifický systém pro správu zákazníků – CRM. Tento systém jim umožňuje Klasifikovat si jednotlivé kontakty a organizace, přiřazovat jim automaticky podle této klasifikace i vhodnou pravidelnou péči.
Jakmile je organizaci a kontaktu v AutoCRM přiřazen konkrétní status, automaticky se ke kontaktu vytvoří a naplánuje sada aktivit, které se mají s tímto kontaktem v budoucnosti vykonat.
Vzhledem ke komplikovanému maticovému systému, který společnost používá pro zařazení svých klientů do jednotlivých kategorií, jsme jim vytvořili uvnitř CRM nástroj, který jim umožní na pár kliků upravit jednotlivé kategorie a k nim připojené aktivity.
V Dokumentech v systému AutoCRM je uložený Excel soubor, který definuje jednotlivé kategorie a s nimi spojenou péči. Pokud potřebují upravit a přenastavit aktivity, které k jednotlivým typům Kontaktů patří, tak jednoduše toto upraví přímo v excelu v AutoERP a pak jedním klikem toto nastavení přenesou do systému, který vytvoří potřebnou sadu Aktivit.