+420 775 655 627

CRM, ERP systém pro montážní firmu

7 února, 2023
erp systém pro montážní firmu

Trh s fotovoltaickými systémy se rychle rozvíjí na celém světě díky zvyšující se poptávce po obnovitelných zdrojích energie. Česká republika není v tomto výjimkou. Fotovoltaické panely se stávají cenově dostupnějšími a jejich efektivita se zvyšuje. Díky tomu může stále více domácností i podniků přejít na solární energii.

Společnosti zabývající se instalací fotovoltaických systému zažívají velký boom a jejich podnikání raketově roste. Tyto firmy jsou postaveny před mnoho výzev, které musí zdolat, aby mohly uspět v konkurenčním prostředí a úspěšně zvládly růst a rozvoj. Jednou z těchto výzev je i výběr vhodného informačního systému. Informační systém by měl být skvělým pomocníkem a nástrojem, který pomáhá firmu řídit v běžném provozu, ale i při strategických rozhodnutích. My v Apertia Tech jsme již v mnoha firmách, které se právě fotovoltaikou zabývají, úspěšně implementovali nástroj pro řízení jejich firem, konkrétně systém AutoERP.

Máme vyvinuté 3 specifické verze CRM systému, které se hodí pro firmy instalující fotovoltaiku. Umíme tak vyřešit systém pro firmu začínající – AutoCRM Start. Pro firmu, která je již větší a potřebuje opravdu komplexní systém je zde AutoERP.

Jaké funkcionality systém AutoCRM|ERP nabízí?

1. Kompletní přehled zákazníků, dodavatelů a partnerů

    1. Historie vztahu se zákazníkem na jednom místě – všechny aktivity jako jsou volání, emaily, schůzky, sms, události
    2. Komplexní evidence všech informací


2. Sledování leadů – poptávek – akvizic a jejich úspěšnost


3. Integrovaný emailový klient


4. Integrovaný klient pro datové schránky

5. Integrovaný chat pro vnitrofiremní komunikaci


6. Sledování obchodních příležitostí

7. Nabídky pro zákazníky včetně PDF výstupů s grafikou přesně na míru

8. Smlouvy – evidence smluv včetně možnosti online podpisu


9. Formuláře – Plná moc, Souhlasná prohlášení, Žádosti a další

10. Projektové řízení v přehledném kanban boardu včetně úkolů a GANTT diagramu

11. Montáže a instalace – plánování a sledování montáží a realizace zakázek

12. Nákup – objednávky zboží a materiálu u dodavatelů

13. Produkty – kompletní informace o produktech

14. Fakturační systém – kompletní sada všech dokladů – Zálohové faktury, Faktury přijaté, Faktury vydané, Daňové doklady, Pokladní doklady, Dobropisy

15. Skladový systém – příjemky, výdejky, naskladňování, přesuny mezi sklady atd.

16. Provizní systém – automatický výpočet provizí z dojednaných obchodů

17. Cestovní náhrady – automatický výpočet cestovních náhrad

18. Newsletter nástroj – hromadné posílání mailů na cílové skupiny

19. Dokument management systém – všechny dokumenty přiřazené do kategorií i k jednotlivým záznamům v systému

20. Interaktivní mapa všech projektů a zakázek

21. Firemní znalostní báze – wiki

22. Reporting nad všemi daty v systému

23. Workflows – snadné automatizace


24. Business Process Management – komplexní automatizační nástroj

25. Spousta dalších funkcí, které Vaše firma potřebuje a my je připravíme pro Vás na míru

 

Jaké jsou klíčové faktory při výběru správného informačního systému?

Funkce informačního systému

Každá společnost má svá specifika a své procesy, pomocí systému AutoCRM|ERP můžete sledovat veškeré informace o Vaší firmě a systém se Vaší firmě zcela přizpůsobí. Když firma roste, tak systém roste spolu s firmou a nehrozí tak, že budete muset v průběhu řešit přechod na jiný systém, protože ten který jste vybrali dříve již Vašemu podnikání nestačí. Díky AutoCRM|ERP také máte svá data a nástroje na jednom místě a nemusíte složitě přepínat mezi několika systémy abyste měli k rychle k dispozici vše co potřebujete.

Integrace s jinými systémy

Je důležité, aby byl systém jednoduše propojitelný s dalšími nástroji, které využíváte např. s eshopem, systémem pro monitoring FVE, účetnictvím atd. AutoCRM|ERP má REST API, díky kterému je snadné jej připojit na okolní systémy.

Cena systému a náklady provozu

Cena je samozřejmě zásadním faktorem. S AutoCRM|ERP se Vám podaří dostat dlouhodobé náklady jednoduše pod kontrolu. V AutoCRM|ERP je třeba počítat se vstupní investicí na implementaci, která je závislá na velikosti a funkcích systému. Poté se systém stává majetkem Vaší společnosti. Náklady na provoz jsou následně již nízké. Nikdy nebudete platit žádné roční licenční poplatky, extra poplatky za aktualizace a update systému a dokonce ani za počet uživatelů.  

 

Technická podpora a služby

Je nutné zajistit, aby byla k dispozici kvalitní technická podpora a služby, aby bylo možné řešit jakékoliv technické problémy, které mohou nastat.

 

Mobilita a dostupnost:

Systém by měl dostupný prostřednictvím webového rozhraní nebo aplikace pro mobilní zařízení, aby bylo možné pracovat s ním odkudkoliv a kdykoliv. Což ocení zejména kolegové v terénu. AutoCRM|ERP je plně responzivní webová aplikace a je pro Vás dostupný kdykoliv potřebujete.

Takto navržený systém je samozřejmě vhodný i pro společnosti, které se obecně zabývají montážemi a realizacemi zakázek v terénu. Ať už se jedná o stavební práce, instalace klimatizací nebo tepelných čerpadel, plynových a elektrických zařízení, servisní práce a mnoho dalších.

 

 

Vyzkoušejte CRM systém zdarma nebo se rovnou vrhněte na ERP systém. Prozkoumejte možnosti umělé inteligence nebo poptejte tvorbu webu na míru vašim potřebám!

Chcete dostávat novinky ze světa firemních systémů, technických zajímavostí a dat? Napište nám svůj e-mail a my Vám budeme posílat newsletter.

Přidejte se na webinář!

Jak ušetřit na Vašem IT, automatizovat a zároveň zefektivnit všechny procesy ve společnosti.